Alleen de beste A-merken

Veilig online bestellen

in samenwerking met

Vragen over het abonnement

Heb ik direct na activatie de beschikking over de volledige belbundel?

T-Mobile heeft een aantal vastgestelde dagen per maand waarop de volledige bundel wordt toegekend en de facturen worden aangemaakt. Het kan daardoor enkele dagen duren voordat je start met de volledige belbundel. Tot het moment dat de 1e volledige maand start, ontvang je naar rato een deel van de bestelde bundel (bel- data- of sms Bundel). Je kunt via My T-Mobile nakijken op welk moment de volledige bundel wordt toegekend.

Kan ik direct bellen als ik mijn bestelling (abonnement) heb ontvangen?

Leveringen die op doordeweekse dagen worden uitgeleverd, worden na 1 werkdag geactiveerd. Leveringen die na vrijdag 16:30 uur worden uitgeleverd, zullen op maandag a.s. worden geactiveerd. Om toch alvast gebruik te maken van jouw toestel, kun je met de nieuwe simkaart maximaal 1 uur bellen. Na 1 uur zal de simkaart niet meer werken, totdat de simkaart volledig is geactiveerd.

Heb je gekozen voor een uitgestelde ingangsdatum? Dan zal de simkaart pas actief zijn als het contract ingaat.
Heb je gekozen voor activatie op datum nummerbehoud? Dan zal de simkaart pas actief zijn als het huidige nummer is overgezet.
Als je kan kiezen voor contractverlenging, dan kan je uiteraard gewoon blijven bellen!

Wat is de opzegtermijn bij T-Mobile?

Indien je het abonnement wilt opzeggen, hanteert T-Mobile een opzegtermijn van 1 maand met inachtneming van de overeengekomen contractperiode.

Kan ik mijn abonnement achteraf wijzigen?

Ja, het is mogelijk om een hogere bundelcombinatie te nemen.
Indien je een andere bundelcombinatie wenst, dan kan je na activatie van je bestelling contact opnemen met de T-Mobile klantenservice, 06-24001200, om de bundel te laten wijzigen. Let op: Je kan je bel/data/smsbundel alleen verhogen. Als je besluit je bundel weer te verlagen, kan dit nooit lager dan de bundel waar je op bent ingestapt. Wanneer je achteraf besluit een andere bundel te nemen, behoud je de eventuele korting op de bundelcombinatie die je oorspronkelijk had gekozen.

Wat is een uitgestelde ingangsdatum?

Dit is een gratis service waarmee je je nieuwe abonnement vanaf het moment van bestellen tot maximaal 3 maanden in de toekomst kunt laten ingaan. Dit voorkomt dubbele abonnementskosten omdat je vaak een opzegtermijn hebt bij je oude aanbieder of omdat je wellicht resterend beltegoed eerst op wilt maken. Je ontvangt je telefoon op de gewenste leverdag, maar je abonnement gaat pas later in. Je ontvangt uiteraard ook een simkaart (nog niet werkend).

Voorwaarden flexibele ingangsdatum:

  • Je abonnement kan naar keuze 1, 2 of 3 maanden later ingaan na het leveren van de bestelling.
  • Binnen deze aanvullende voorwaarden wordt onder een maand verstaan 1 aaneengesloten periode van 30 dagen, niet automatisch samenvallend met een kalendermaand.
  • De overeenkomst en bijbehorende voorwaarden gaan in op het moment dat de overeenkomst getekend is. Dus ook gedurende de periode dat er nog geen abonnementskosten betaald worden .
  • Het is niet mogelijk om voor de ingang van het abonnement de hoogte van de gekozen tariefplan of bundel te veranderen.
  • Het is niet mogelijk om de ingangsdatum van je abonnement te veranderen nadat de overeenkomst getekend is.
  • De door T-Mobile geleverde simkaart wordt pas actief als je abonnement in gaat.

Deze aanvullende voorwaarden gelden in aanvulling op en in afwijking van de algemene voorwaarden particulier.

Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Dien ik dan ook aansluitkosten te betalen?

Als je een bestelling voor een nieuw abonnement bij ons plaatst, betaal je altijd eenmalig aansluitkosten, ongeacht of je al T-Mobile klant bent. De aansluitkosten worden in rekening gebracht op de 1e factuur. Ben je al T-Mobile abonnee, dan kan je het contract ook via ons verlengen. Je betaalt dan geen aansluitkosten.

Kan ik mijn contract ook verlengen?

Ja, dat is mogelijk, mits je een T-Mobile abonnee nummer hebt en je huidige contract bij T-Mobile in minder dan 4 maanden afloopt of al afgelopen is.
Als je je bestaande contract wilt verlengen, plaats dan je bestelling via de speciale contractverlenging bestelknop op deze website. Je vindt deze knop op elke aanbiedingspagina.Meer vragen en antwoorden over contractverlenging (contractvernieuwing) vind je verderop deze pagina.

Kan ik een aanbieding ook met een ander abonnement bestellen?

Bij vrijwel alle aanbiedingen hebben we de meest voordelige combinatie geselecteerd, in enkele gevallen kan je zelfs kiezen uit meerdere bundelcombinaties.. Indien je toch een andere bundel wenst, dan kan je na activatie van je bestelling contact opnemen met de T-Mobile klantenservice, 06-24001200, om de bundel te laten wijzigen. Let op: Je kan je bel/data/sms-bundel alleen verhogen. Als je besluit je bundel weer te verlagen, kan dit nooit lager dan de bundel waar je op bent ingestapt. Wanneer je achteraf besluit een andere bundel te nemen, behoud je de eventuele korting op de bundelcombinatie die je oorspronkelijk had gekozen.

Hoe kan ik controleren hoeveel MB internet ik heb verbruikt?

Via de My T-Mobile app kan je controleren hoeveel MB’s je hebt verbruikt. Na het bereiken van je databundel ga je over op een lagere snelheid.

Is mijn internetbundel toereikend?

Dataverbruik is het aantal MB’s dat je downloadt terwijl je gebruik maakt van mobiel internet. Het gemiddelde verbruik in Nederland ligt ongeveer op 250 MB per maand.
Mobiel internet wordt voor uiteenlopende redenen gebruikt. Wanneer je met je mobiele telefoon iets downloadt, verbruik je data. Dit doe je als je bijvoorbeeld surft op het internet, een foto downloadt of muziek luistert via internet of een app (streamen). Dit dataverbruik gaat van je databundel af, tenzij je op dat moment gebruik maakt van een WiFi-verbinding. Data die je binnenhaalt via een WiFi-verbinding, heeft geen invloed op je internetbundel. Het is dus aan te raden om zoveel mogelijk gebruik te maken van een WiFi verbinding als deze beschikbaar is, zoals bijvoorbeeld bij je thuis.
Wil je je internetbundel bepalen? Om toch een beetje te kunnen schatten hoe hoog jouw dataverbruik zal liggen, kan je onderstaande lijst gebruiken. Op de pagina mobiel internet verbruik vind je het gemiddelde datagebruik van populaire toepassingen voor mobiel internet.

Wat zijn de tarieven?

Bekijk hier de tarieven van een T-Mobile abonnement bij Miky.

Geldt de genoemde korting voor de gehele looptijd van het contract?

Indien er een maandelijkse korting op de bundel van toepassing is, dan geldt deze korting voor de gehele contractsperiode van 2 jaar!
Wel zal T-Mobile ieder jaar in januari het maandbedrag van het abonnement aanpassen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing wordt gebaseerd op de stijging van het Consumentenprijsindexcijfer van het CBS over het voorafgaande jaar van 1 juli t/m 30 juni. T-Mobile voert geen inflatiecorrectie door als er 3 maanden of minder van het contract verstreken zijn.

Wat is de contractsduur van de abonnementen?

Alle op Miky vermelde aanbiedingen hebben een contractsduur van 2 jaar. Na 2 jaar is het contract maandelijks opzegbaar.

Kan ik bij Miky ook T-Mobile Cloud aanvragen?

Nee dat kan niet. Wel kan je de dienst na de start van je nieuwe contract via T-Mobile Customer Care, de T-Mobile Shop, of de My T-Mobile app aanvragen. Kijk op http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/voordeelbundels voor meer informatie over T-Mobile Cloud.

Contractverlenging

Wanneer gaat de contractverlenging in?

De verlenging gaat in nadat het huidige contract is afgelopen. Als het huidige contract al is afgelopen, dan gaat het nieuwe contract in nadat de bestelling is geleverd.

Krijg ik een nieuw contract als ik mijn contract verleng?

Als je het contract vernieuwt, krijg je geen nieuw contract. Het bestaande contract wordt met 2 jaar verlengd, je zult in vrijwel alle gevallen wel een nieuw abonnement krijgen. Je ontvangt wel een bevestiging van de aanvraag via e-mail.

Behoud ik mijn huidige simkaart en mobiel nummer?

Ja. Je krijgt alleen een toestel geleverd. Als het nieuwe toestel alleen voor een micro-simkaart geschikt is, wordt deze simkaart direct meegeleverd. De huidige simkaart blijft actief, het bestaande contract wordt met 2 jaar verlengd.

Wat gebeurt er met resterend (bel)tegoed als ik mijn contract verleng?

Bij contractvernieuwing/verlenging komen eventuele bestaande voordeelbundels en promotionele kortingen te vervallen. Resterend bel/smstegoed gaat nooit mee naar het nieuwe contract.

Wat gebeurt er met mijn T-Mobile Extra-punten als ik mijn contract vernieuw?

Als je je T-Mobile contract vernieuwt, blijven de T-Mobile Extra-punten behouden. Dit is ook het geval als je overstapt naar een ander tariefplan.

Zijn de aanbiedingen en prijzen bij contractverlenging hetzelfde als bij een nieuw abonnement?

Alle aanbiedingen en prijzen zijn hetzelfde. Als je je contract wilt verlengen, plaats dan je bestelling via de speciale ‘contractverlenging’ bestelknop op deze website. Je vindt deze knop op elke aanbiedingspagina.

Betaal ik aansluitkosten als ik mijn contract verleng?

Als je het bestaande contract verlengt, betaal je geen aansluitkosten of andere administratiekosten. Daarnaast kan je de huidige simkaart blijven gebruiken, dus het telefoonnummer blijft direct hetzelfde!

Wanneer kan ik mijn bestaande T-Mobile contract verlengen/vernieuwen?

Je kunt het contract vernieuwen wanneer het huidige contract bij T-Mobile in minder dan 4 maanden afloopt of al afgelopen is. We spreken overigens liever van contractvernieuwing, omdat je huidige abonnement meestal overgaat in een nieuw soort abonnement.

Nummerbehoud

Kan ik mijn eigen nummer behouden (porteren)?

Je oude mobiele nummer meenemen is heel eenvoudig. Dit kan met een abonnement of met een prepaid nummer, ook als het huidige nummer al een T-Mobile nummer is. Het te behouden telefoonnummer dient op eigen naam te staan en voor particulier gebruik te zijn.
De voorwaarde is dat je oude nummer nog actief is op het moment dat je aanvraag wordt verwerkt. T-Mobile zal het huidige nummer voor je opzeggen, je hoeft dit niet zelf te doen. Je aanvraag nummerbehoud wordt in behandeling genomen nadat de bestelling is geleverd, eerder is helaas niet mogelijk. Het behandelen van de aanvraag nummerbehoud duurt maximaal 10 werkdagen.
Nummerbehoud is een gratis service. Als je nu een abonnement hebt, kan je nummerbehoud aanvragen als je abonnement binnen 60 dagen na levering van je bestelling ‘contractsvrij’ is.

Hoe werkt nummerbehoud?

Bij je bestelling kan je je huidige telefoonnummer, simkaartnummer en provider opgeven. Tevens kan je aangeven wanneer het huidige nummer dient te worden omgezet naar het nieuwe abonnement.

Is je huidige nummer een prepaid nummer, dan kan je kiezen voor:
- nummer omzetten binnen 10 werkdagen (standaard)
- nummer omzetten op een specifieke datum
In geval van portering van een prepaid nummer ben je binnen 10 werkdagen na ontvangst van je aanvraag bereikbaar op je oude nummer, tenzij je kiest voor een specifieke datum.

Is je huidige nummer een abonnements nummer, dan kan je kiezen voor:
- nummer omzetten binnen 1 maand (de standaard opzegtermijn)
- nummer omzetten op een specifieke datum. (noodzakelijk als je huidige abonnement nog langer dan 1 maand doorloopt)

Je kunt tevens aangeven wanneer het nieuwe abonnement moet ingaan. Zo kan je dubbele abonnementskosten voorkomen. We adviseren je om je nieuwe abonnement te laten ingaan op ‘datum nummerbehoud’. Het nieuwe abonnement gaat dan pas in als je huidige nummer wordt overgezet naar je nieuwe abonnement. In de tussentijd kan je de nieuwe simkaart nog niet gebruiken, want deze werkt pas als je huidige nummer is overgezet.

Bij een abonnement is de exacte omzetdatum afhankelijk van de einddatum van je huidige abonnement. Er geldt altijd een opzegtermijn van minimaal 1 maand, ook als je huidige abonnement reeds contractsvrij is.

Een voorbeeld:

  • Je hebt nu een Telfort abonnement
  • de einddatum van het abonnement is reeds behaald of ligt niet verder dan 1 maand na levering van je bestelling
  • je hebt aangegeven dat het nummer binnen 1 maand dient te worden overgezet
  • je hebt aangegeven dat het contract dient in te gaan op ‘datum nummerbehoud’
  • de leverdatum van je bestelling is 1 februari:
  1. Je aanvraag nummerbehoud wordt op de 1e werkdag na levering (2 februari) naar T-Mobile verzonden
  2. T-Mobile neemt de aanvraag op binnen max. 3 werkdagen in behandeling
  3. Daarna vraagt T-Mobile aan Telfort toestemming om het nummer over te nemen
  4. Telfort laat weten dat het mobiele nummer per 4 maart (1 maand opzegtermijn) kan worden overgenomen
  5. T-Mobile stuurt een je sms met de exacte omzetdatum
  6. Het nieuwe T-Mobile abonnement gaat in op 4 maart

Je aanvraag nummerbehoud wordt in behandeling genomen nadat de bestelling is geleverd. Het behandelen van de aanvraag nummerbehoud duurt maximaal 3 werkdagen, daarna wordt de aanvraag voor overname gedaan bij je huidige provider. Nummerbehoud is een gratis service. Meer informatie over nummerbehoud vind je op deze T-Mobile pagina.

Hoe kan ik de status van mijn aanvraag nummerbehoud opvragen?

Het verwerken van de aanvraag nummerbehoud duurt ongeveer 3 werkdagen.
Zodra T-Mobile een datum met jouw vorige aanbieder overeengekomen is, krijg je een sms met daarin de datum waarop je telefoonnummer overgezet wordt naar het T-Mobile netwerk.
Je kunt de status van de aanvraag nummerbehoud opvragen via deze T-Mobile pagina.

Mijn huidige contract bij een andere provider loopt nog door.

Je kunt zelf bepalen wanneer het contract in gaat:

  • Dit kan direct na levering,
  • op de datum van het omzetten van je huidige nummer (datum nummerbehoud),
  • of tot zelfs 3 maanden na levering van je bestelling.

Als je kiest voor een uitgestelde ingangsdatum of de datum van het omzetten van je huidige nummer, kun je de simkaart nog niet gebruiken. Loopt je abonnnement nog door, en wil je dat Miky je huidige abonnement opzegt (met behoud van nummer), dan kan dat ook. Het is zelfs mogelijk om 60 dagen voordat je huidige abonnement afloopt te bestellen.
Meer informatie over nummerbehoud vind je op deze T-Mobile pagina.

Kan ik nummerbehoud ook nog achteraf aanvragen?

Dat is mogelijk. Via deze T-Mobile pagina kan je nummerbehoud alsnog aanvragen.

Bestellen

Wat is mijn IBAN rekeningnummer?

De komende periode gaan consumenten en bedrijven gebruik maken van IBAN (International Bank Account Number). Het is een langer rekeningnummer dat voor een deel bestaat uit uw huidige nummer. IBAN bestaat in Nederland uit 18 tekens. Het is uw huidige rekeningnummer vooraf gegaan door de landcode, een controlegetal, letters die uw bank aanduiden en een aanvulling met nullen. Alleen het controlegetal is echt nieuw. Ook worden overschrijvingen en incasso’s aangepast aan nieuwe betaalstandaarden. U vindt dit nummer al op uw bankafschrift, de site van uw bank of via bijvoorbeeld deze website.
Ook T-Mobile gaat over op het vragen naar je IBAN nummer. Vanaf 6 november zullen wij voor nieuwe bestellingen direct naar je IBAN rekeningnummer vragen. Als je nog niet weet wat je IBAN rekeningnummer is, kan je het huidige rekeningnummer invullen. Het bestelformulier zorgt er dan voor dat je rekeningnummer automatisch wordt omgezet naar je IBAN rekeningnummer.

Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

Indien er voor jouw bestelling kosten of van toepassing zijn, vragen wij je om dit bedrag met een pinbetaling aan de koerier te voldoen.

Wat is de thuiskopieheffing?

De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. De hoogte van de heffing is afhankelijk van de opslagcapaciteit van de mobiele telefoon.
De thuiskopievergoeding biedt de auteursrechthebbenden een (gedeeltelijke) compensatie voor de inkomsten die zij mislopen doordat hun werk gekopieerd wordt. Iedereen mag voor eigen oefening, studie en gebruik een kopie maken. Dit staat vermeld in de Auteurswet. Stichting de Thuiskopie verdeelt de thuiskopievergoedingen via de verdelingsorganisaties onder de auteursrechthebbenden. Zo komt het geld goed terecht bij de componisten, muzikanten, producenten, auteurs, kunstenaars en regisseurs.

Kan iemand anders de bestelling voor mij in ontvangst nemen?

Het is bij een nieuw abonnement alleen mogelijk om de bestelling persoonlijk in ontvangst te nemen. Dit in verband met het ondertekenen van het contract en het voorkomen van fraude. Het is dus niet mogelijk om iemand anders namens jou te machtigen. Als je je bestaande contract verlengt, kan de bestelling wel door een ander in ontvangst worden genomen. Deze persoon dient dan wel je originele legitimatiebewijs te tonen.

Kan het pakket op een ander adres (bijv. werkadres) worden geleverd?

Geen enkel probleem. Je kunt het pakket binnen Nederland laten bezorgen waar jij dit wilt (bijvoorbeeld op je werk of op school).
Dit kan je aangeven bij het maken van de afleverafspraak.

Wie zorgt er voor de levering van mijn bestelling?

T-Mobile zorgt ervoor dat je bestelling wordt geleverd. Hiervoor maakt T-Mobile gebruik van de koerier AMP.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling thuis?

Na goedkeuring van je bestelling kan de koerier je pakket normaliter binnen 2 weken leveren, tenzij anders vermeld. Je kunt natuurlijk zelf een gewenste leverdatum opgeven. Je kunt op de dag van levering vanaf 06.00 uur informeren naar een indicatie van het bezorgingstijdstip (tijdvak van maximaal 2,5 uur). De koerier stuurt op de dag van levering om 08.00 uur een e-mail met het tijdvak.

Mijn bestelling is door T-Mobile afgewezen. Wat nu?

Bij het aanvragen van een abonnement wordt de kredietwaardigheid getoetst.
Als deze toetsing een negatieve uitslag geeft, kan Miky je op dat moment geen abonnement aanbieden. Miky heeft geen inzicht in de reden van afwijzing. Je kunt de reden van afwijzing opvragen bij T-Mobile.
In de e-mail en brief (wordt binnen 3 werkdagen verstuurd) die je van T-Mobile ontvangt, staat hoe je dit kunt doen. Mocht T-Mobile de bestelling onterecht hebben afgewezen, dan ontvang je brief met een speciale code. Je kunt dan alsnog telefonisch een bestelling plaatsen.

Kan ik ook persoonlijk iemand spreken?

Als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice bestellingen via het nummer 070 – 7101 101. Dit nummer is op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 uur en 17:30 uur.

Hoeveel producten kan ik maximaal bestellen?

Je kunt maximaal 1 abonnement tegelijk bestellen. Als je de 2e factuur van je eerste abonnement hebt voldaan, kan je een 2e bestelling plaatsen. Indien je een 2e bestelling wilt plaatsen, neem dan contact op met de klantenservice bestellingen via het nummer 070 – 7101 101.

Bezorging

Hoe ontvang ik mijn bestelling (nieuw contract)?

Als blijkt dat al je gegevens kloppen, nemen we contact met je op via het door jou opgegeven e-mailadres. Check dus regelmatig het door jou opgegeven e-mailadres. Je kunt dan een afleverafspraak maken wanneer het jou het beste uitkomt.
Onze koerier komt het pakket dan bij je thuis afleveren. Wij vragen je om jouw opgegeven legitimatie en bankpas tijdens de bezorging gereed te houden.
Je kunt de bestelling uitsluitend persoonlijk in ontvangst nemen. Het op te geven rekeningnummer dient op je eigen naam te staan.
Indien er voor jouw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, dien je dit bedrag met een pinbetaling aan de koerier te voldoen. Meer informatie over de bezorgwijze vind je hier.

Kan ik de status van mijn pakket volgen?

Een tijdindicatie (een tijdvak van 2,5 uur) van levering is op de dag van levering vanaf 02.00 uur bekend. Ga naar http://www.gsmtopdeal.nl/aflevertijd en typ de postcode en het huisnummer in van het afgesproken adres. Afspraken gemaakt voor de maandag kun je al vanaf zaterdagavond bekijken.
Je bestelling is een dag voor afleveren bekend bij de koerier. Je kunt via de e-mail van de koerier de afspraak wijzigen.

Kan ik de bestelling ook ‘s avonds of in het weekend laten bezorgen?

Wil je de bestelling liever ’s avonds (tussen 18.00 – 21.00 uur) of op een zaterdag ontvangen? En niet langer dan 2,5 uur wachten op je bestelling? Voor deze premium service betaal je €9,95. Bij het maken van de afspraak kun je aangeven of je gebruik wilt maken van de basis bezorgservice (gratis) of de premium bezorgservice. Je kunt voor de premium bezorgservice kiezen via http://www.gsmtopdeal.nl/aflevertijd

Zijn er bezorgkosten of activatiekosten?

Het afleveren van je bestelling is gratis en de kosten van activatie van je abonnement (aansluitkosten) staan vermeld op het besteloverzicht. Je betaalt de aansluitkosten via de 1e abonnementsfactuur.

Op mijn contract staan de kortingen niet vermeld. Klopt dat?

Dat klopt. Op het contract worden geen prijzen vermeld, alleen de gekozen bundel(s) Je vindt de kortingen terug op de maandelijkse abonnementsfacturen en in de diverse bevestigingsmails die we je sturen. Deze facturen kan je inzien via My T-Mobile.

Welk simkaart formaat moet ik gaan gebruiken in mijn telefoon?

De geleverde simkaart is voorbereid op 2 formaten; de standaard (grote) simkaart en de Micro (kleine) simkaart. In vrijwel alle gevallen heb je standaard (grote) simkaart nodig voor het te leveren toestel. Op dit moment wordt de micro simkaart alleen voor de Apple Iphone gebruikt. Let hier goed op bij het gebruiksklaar maken van de simkaart. Als de micro simkaart eenmaal is uitdrukt, kan dit niet ongedaan worden gemaakt en dien je een nieuwe simkaart aan te vragen.

t-mobile_simkaart

Kan ik een bestelling retourneren?

Je hebt het recht de koop van de producten te ontbinden binnen zeven werkdagen nadat de producten zijn geleverd. Dit recht vervalt als je binnen deze termijn gebruik maakt van de diensten van T-Mobile. Teruggestuurde producten dienen onbeschadigd, compleet en ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten. Aangebrachte verzegelingen mogen niet verbroken zijn.
Voor het retour sturen van een product dien je altijd eerst contact op te nemen met T-Mobile: 06-24001200.

Toestellen

Heb ik garantie op mijn nieuwe telefoon?

T-Mobile geeft standaard een garantie van twee jaar op het geleverde toestel. Bewaar daarom goed de originele factuur. Indien je toestel tussentijds gebreken vertoont, dan kun je met deze factuur op twee manieren worden geholpen: in de T-Mobile shop bij jou in de buurt of door te bellen naar klantenservicenummer 06-24001200. Wij verwijzen je graag naar de algemene voorwaarden voor gedetailleerde garantiebepalingen.

Hoe activeer ik Push Email en Ping op mijn Blackberry?

Voordat je de specifieke Blackberry diensten als Push Email en Ping kunt gebruiken, dien je het toestel eerst aan te melden via: deze T-Mobile pagina.
Je kunt het toestel pas aanmelden als de meegeleverde T-Mobile simkaart volledig is geactiveerd. De simkaart wordt binnen 1 werkdag na levering geactiveerd, tenzij je hebt aangegeven dat het contract later dient in het gaan of het contract pas dient in te gaan als het huidige nummer wordt overgezet.

Je kunt uiteraard pas gebruik maken van Push Email en Ping als je voor de aanvullende bundel ‘Blackberry Bundel’ hebt gekozen.

Het door mij gewenste toestel of toestelkleur staat niet op de site. Wat nu?

Als het gewenste toestel of de gewenste toestelkleur niet op onze site staat, kunnen we je helaas niet helpen. Alle wel bij ons te bestellen toestellen staan op onze website. Helaas kunnen we je niet van tevoren aangeven wanneer er nieuwe toestellen bijkomen of wanneer toestellen uitverkocht zijn.

Waar vind ik de extra geheugenkaart die bij het toestel wordt geleverd?

Als er sprake is van extra bijgeleverd geheugen met het gekozen toestel, dan is deze geheugenkaart reeds in het toestel geplaatst. Je kunt dus gelijk gebruik maken van het extra geheugen.

Zijn alle toestellen bij Miky Simlock-vrij?

Ja, alle toestellen bij Miky worden sim-lock vrij geleverd.

Mijn toestel is defect. Waar kan ik terecht?

T-Mobile geeft standaard een garantie van twee jaar op het geleverde toestel.
Indien je toestel tussentijds gebreken vertoont, dan kun je op twee manieren worden geholpen: in de T-Mobile shop bij jou in de buurt of door te bellen naar klantenservicenummer 06-24001200. Wij verwijzen je graag naar de algemene voorwaarden voor gedetailleerde garantiebepalingen.

Wat is de thuiskopieheffing?

De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. De hoogte van de heffing is afhankelijk van de opslagcapaciteit van de mobiele telefoon.
De thuiskopievergoeding biedt de auteursrechthebbenden een (gedeeltelijke) compensatie voor de inkomsten die zij mislopen doordat hun werk gekopieerd wordt. Iedereen mag voor eigen oefening, studie en gebruik een kopie maken. Dit staat vermeld in de Auteurswet. Stichting de Thuiskopie verdeelt de thuiskopievergoedingen via de verdelingsorganisaties onder de auteursrechthebbenden. Zo komt het geld goed terecht bij de componisten, muzikanten, producenten, auteurs, kunstenaars en regisseurs.

Wij helpen je graag

070 - 7 101 101
ma t/m vr 9.00-17.30

info@gsmtopdeal.nl