Bestellen

Wat is mijn IBAN rekeningnummer?

De komende periode gaan consumenten en bedrijven gebruik maken van IBAN (International Bank Account Number). Het is een langer rekeningnummer dat voor een deel bestaat uit je huidige rekeningnummer. IBAN bestaat in Nederland uit 18 tekens. Het is je huidige rekeningnummer vooraf gegaan door de landcode, een controlegetal, letters die aangeven welke bank je hebt en een aanvulling met nullen. Alleen het controlegetal is echt nieuw. Ook worden overschrijvingen en incasso’s aangepast aan nieuwe betaalstandaarden. Je vindt dit nummer op je bankafschrift, de website van je bank of via bijvoorbeeld deze website.
Wanneer je een bestelling bij Miky plaatst, vragen we je naar je IBAN nummer. Als je nog niet weet wat je IBAN rekeningnummer is, kun je je huidige rekeningnummer invullen. Het bestelformulier zorgt er dan voor dat je rekeningnummer automatisch wordt omgezet naar je IBAN rekeningnummer.

Hoe betaal ik voor mijn bestelling?

De eenmalige kosten die op je bestelling van toepassing zijn betaal je met een pinbetaling aan de koerier.

Wat is de thuiskopieheffing?

De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. De hoogte van de heffing is afhankelijk van de opslagcapaciteit van de mobiele telefoon.
De thuiskopievergoeding biedt de auteursrechthebbenden een (gedeeltelijke) compensatie voor de inkomsten die zij mislopen doordat hun werk gekopieerd wordt. Iedereen mag voor eigen oefening, studie en gebruik een kopie maken. Dit staat vermeld in de Auteurswet. Stichting de Thuiskopie verdeelt de thuiskopievergoedingen via de verdelingsorganisaties onder de auteursrechthebbenden. Zo komt het geld goed terecht bij de componisten, muzikanten, producenten, auteurs, kunstenaars en regisseurs.

Kan iemand anders de bestelling voor mij in ontvangst nemen?

Het is bij een nieuw abonnement alleen mogelijk om de bestelling persoonlijk in ontvangst te nemen. Dit in verband met het ondertekenen van het contract en het voorkomen van fraude. Het is dus niet mogelijk om iemand anders namens jou te machtigen. Als je je bestaande contract verlengt, kan de bestelling wel door een ander in ontvangst worden genomen. Deze persoon dient dan wel je originele legitimatiebewijs te tonen.

Kan het pakket op een ander adres (bijv. werkadres) worden geleverd?

Geen enkel probleem. Je kunt het pakket binnen Nederland laten bezorgen waar jij dit wilt (bijvoorbeeld op je werk of op school). Dit kan je aangeven bij het maken van de afleverafspraak.

Wie zorgt er voor de levering van mijn bestelling?

T-Mobile zorgt ervoor dat je bestelling wordt geleverd. Hiervoor maakt T-Mobile gebruik van de koerier AMP.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling thuis?

Na goedkeuring van je bestelling kan de koerier je pakket normaal gesproken binnen 2 weken leveren, tenzij anders vermeld. Je kunt natuurlijk zelf een gewenste leverdatum opgeven. Je kunt op de dag van levering vanaf 06.00 uur informeren naar een indicatie van het bezorgingstijdstip (tijdvak van maximaal 2,5 uur). De koerier stuurt op de dag van levering om 08.00 uur een e-mail met het tijdvak.

Mijn bestelling is door T-Mobile afgewezen. Wat nu?

Bij het aanvragen van een abonnement wordt je kredietwaardigheid getoetst.
Als deze toetsing een negatieve uitslag heeft, kan Miky je op dat moment geen abonnement aanbieden. Miky heeft geen inzicht in de reden van afwijzing. Je kunt de reden van afwijzing opvragen bij T-Mobile. In de e-mail en brief (wordt binnen 3 werkdagen verstuurd) die je van T-Mobile ontvangt, staat hoe je dit kunt doen. Mocht T-Mobile de bestelling onterecht hebben afgewezen, dan ontvang je een brief met een speciale code. Je kunt dan alsnog telefonisch een bestelling plaatsen.

Kan ik ook persoonlijk iemand spreken?

Als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 070 – 7101 101. Onze medewerkers staan op werkdagen tussen 9:00 uur en 17:30 uur voor je klaar.

Hoeveel producten kan ik maximaal bestellen?

Je kunt maximaal 1 abonnement tegelijk bestellen. Als je de 2e factuur van je eerste abonnement hebt voldaan, kan je een 2e bestelling plaatsen. Indien je een 2e bestelling wilt plaatsen, neem dan contact op met onze klantenservice via het nummer 070 – 7101 101.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je de bestelling annuleren?

heb je nog geen mail gehad van de koerier neem dan contact op met Miky via info@gsmtopdeal.nl of bel 070-7101101. Heb je reeds een mail gekregen van onze koerier AMP Logistics voor het maken van een bezorgafspraak. Gebruik de inloggegevens uit deze e-mail om je afspraak te wijzigen of te annuleren via Mijn Orderstatus.

Wil je je bestelling retour sturen?

Je hebt het recht de koop van de producten te ontbinden binnen 14 werkdagen nadat de producten zijn geleverd. Teruggestuurde producten dienen onbeschadigd en compleet te zijn en in de originele verpakking te zitten.
Voor de verklaring van ontbinding kun je gedurende de bedenktermijn contact opnemen met de T-Mobile Klantenservice op 06-24001200. Je kunt ook gebruik maken van het standaard “EU modelformulier ontbinding”.
Als je er voor kiest om tijdens de bedenktermijn verbinding te maken met het Netwerk van T-Mobile is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met de uitvoering van de overeengekomen diensten. In dat geval worden bij herroeping de kosten voor afgenomen diensten tijdens de bedenktermijn (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) evenredig in rekening gebracht.

Ga voor meer informatie naar de pagina Annuleren en Retourneren.

Bezorging

Hoe ontvang ik mijn bestelling (nieuw contract)?

Als blijkt dat al je gegevens kloppen, nemen we contact met je op via het door jou opgegeven e-mailadres. Check dus regelmatig je e-mail. Je kunt dan een afleverafspraak maken wanneer het jou het beste uitkomt.
Onze koerier komt je nieuwe telefoon dan bij je thuis afleveren. We vragen je om je opgegeven legitimatie en bankpas tijdens de bezorging gereed te houden.
Je kunt de bestelling uitsluitend persoonlijk in ontvangst nemen. Het op te geven rekeningnummer dient op je eigen naam te staan.
Indien er voor jouw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, dien je dit bedrag met een pinbetaling aan de koerier te voldoen. Ga voor meer informatie naar bezorgwijze.

Kan ik de status van mijn pakket volgen?

Een tijdindicatie (een tijdvak van 2,5 uur) van levering is op de dag van levering vanaf 02.00 uur bekend. Je kunt hier je aflevertijd bekijken. Typ de postcode en het huisnummer van het afgesproken adres in. Heb je een afspraak gemaakt voor maandag? Dan kan je vanaf zaterdagavond al een tijdindicatie inzien. Je bestelling is een dag voor afleveren bekend bij de koerier. Als je wilt kun je de afspraak wijzigen via de e-mail die je van de koerier ontvangt.

Kan ik de bestelling ook ‘s avonds of in het weekend laten bezorgen?

Wil je de bestelling liever ’s avonds (tussen 18.00 – 21.00 uur) of op zaterdag ontvangen? En wil je je nieuwe telefoon binnen een kleiner tijdsbestek (minder dan 2,5 uur) geleverd hebben? Dat kan! Voor deze premium service betaal je eenmalig €9,95. Bij het maken van de afspraak kun je aangeven of je gebruik wilt maken van de basis bezorgservice (gratis) of de premium bezorgservice. Je kunt hier je aflevertijd bekijken of voor de premium bezorgservice kiezen.

Zijn er bezorgkosten of activatiekosten?

Het afleveren van je bestelling is gratis. Wanneer je gebruik maakt van de premium bezorgservice van AMP Logistics betaal je eenmalig € 9,95 extra. Meer informatie over de bezorgservice vind je op de pagina bezorgafspraak maken & wijzigen. De kosten van activatie van je abonnement (aansluitkosten) staan vermeld op het besteloverzicht. Je betaalt de aansluitkosten via de 1e abonnementsfactuur.

Op mijn contract staan de kortingen niet vermeld. Klopt dat?

Dat klopt. Op het contract worden geen prijzen vermeld, alleen de gekozen bundel(s). Je vindt de kortingen terug op je maandelijkse facturen en in de diverse bevestigingsmails die we je sturen. Je facturen kan je inzien via My T-Mobile.

Welk simkaart formaat moet ik gaan gebruiken in mijn telefoon?

De geleverde simkaart is voorbereid op 2 formaten: de standaard (grote) simkaart en de micro (kleine) simkaart. Bij de meeste toestellen die je bij ons kunt bestellen hoort een micro simkaart. Voordat je de simkaart gebruiksklaar maakt is het belangrijk dat je kijkt welke type simkaart je nodig hebt voor je nieuwe telefoon. Als de micro simkaart eenmaal is uitgedrukt, kan dit niet ongedaan worden gemaakt en dien je een nieuwe simkaart aan te vragen.

t-mobile_simkaart

Kan ik een bestelling retourneren?

Wil je de bestelling annuleren?

heb je nog geen mail gehad van de koerier neem dan contact op met Miky via info@gsmtopdeal.nl of bel 070-7101101. Heb je reeds een mail gekregen van onze koerier AMP Logistics voor het maken van een bezorgafspraak. Gebruik de inloggegevens uit deze e-mail om je afspraak te wijzigen of te annuleren via Mijn Orderstatus.

Wil je je bestelling retour sturen?

Je hebt het recht de koop van de producten te ontbinden binnen 14 werkdagen nadat de producten zijn geleverd. Teruggestuurde producten dienen onbeschadigd en compleet te zijn en in de originele verpakking te zitten.
Voor de verklaring van ontbinding kun je gedurende de bedenktermijn contact opnemen met de T-Mobile Klantenservice op 06-24001200. Je kunt ook gebruik maken van het standaard “EU modelformulier ontbinding”.
Als je er voor kiest om tijdens de bedenktermijn verbinding te maken met het Netwerk van T-Mobile is dit een uitdrukkelijk verzoek om te starten met de uitvoering van de overeengekomen diensten. In dat geval worden bij herroeping de kosten voor afgenomen diensten tijdens de bedenktermijn (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) evenredig in rekening gebracht.

Ga voor meer informatie naar de pagina Annuleren en Retourneren.

Contractverlenging

Wanneer gaat de contractverlenging in?

De contractverlenging gaat in nadat het huidige contract is afgelopen. Als het huidige contract al is afgelopen, dan gaat het nieuwe contract in nadat de bestelling is geleverd.

Krijg ik een nieuw contract als ik mijn contract verleng?

Als je het contract vernieuwt, krijg je geen nieuw contract. Het bestaande contract wordt met 2 jaar verlengd, je zult in vrijwel alle gevallen wel een nieuw abonnement krijgen. Je ontvangt wel een bevestiging van de aanvraag via e-mail.

Behoud ik mijn huidige simkaart en mobiel nummer?

Je behoudt je huidige simkaart en mobiel nummer. De huidige simkaart blijft actief met je huidige telefoonnummer. Als het nieuwe toestel alleen voor een micro-simkaart geschikt is, krijg je een micro-simkaart meegeleverd bij je toestel.

Wat gebeurt er met resterend (bel)tegoed als ik mijn contract verleng?

Bij contractvernieuwing/verlenging komen eventuele bestaande voordeelbundels en promotionele kortingen te vervallen. Resterend bel/smstegoed gaat nooit mee naar het nieuwe contract.

Wat gebeurt er met mijn T-Mobile Extra-punten als ik mijn contract vernieuw?

Als je je T-Mobile contract vernieuwt, blijven de T-Mobile Extra-punten behouden. Dit is ook het geval als je overstapt naar een ander tariefplan.

Zijn de aanbiedingen en prijzen bij contractverlenging hetzelfde als bij een nieuw abonnement?

Alle aanbiedingen en prijzen zijn voor contractverlenging en een nieuw contract hetzelfde. Als je je bestaande contract wilt verlengen, selecteer dan ‘contractverlenging’ op de pagina waar je je bundels kiest. Je vindt deze knop op elke aanbiedingspagina.

Betaal ik aansluitkosten als ik mijn contract verleng?

Als je het bestaande contract verlengt, betaal je geen aansluitkosten of andere administratiekosten. Daarnaast kan je de huidige simkaart blijven gebruiken, dus het telefoonnummer blijft direct hetzelfde!

Wanneer kan ik mijn bestaande T-Mobile contract verlengen/vernieuwen?

Je kunt het contract vernieuwen wanneer het huidige contract bij T-Mobile in minder dan 4 maanden afloopt of al afgelopen is. We spreken overigens liever van contractvernieuwing, omdat je huidige abonnement meestal overgaat in een nieuw soort abonnement.

Mijn huidige contract bij een andere provider loopt nog door.

Je kunt zelf bepalen wanneer het contract in gaat. Dit kan:

  • direct na levering,
  • op de datum van het omzetten van je huidige nummer (op datum nummerbehoud),
  • of tot zelfs 3 maanden na levering van je bestelling.

Als je kiest voor een uitgestelde ingangsdatum of de datum van het omzetten van je huidige nummer, kun je de simkaart nog niet gebruiken. Loopt je abonnement nog door en wil je dat Miky je huidige abonnement opzegt en nummerbehoud voor je aanvraagt, dan kan dat ook. Het is zelfs mogelijk om 60 dagen voordat je huidige abonnement afloopt te bestellen.

Nummerbehoud

Kan ik mijn eigen nummer behouden (porteren)?

Je oude mobiele nummer meenemen is heel eenvoudig. Dit kan met een abonnement of met een prepaid nummer, ook als het huidige nummer al een T-Mobile nummer is. Het te behouden telefoonnummer dient op eigen naam te staan en voor particulier gebruik te zijn.
De voorwaarde is dat je oude nummer nog actief is op het moment dat je aanvraag wordt verwerkt. T-Mobile zal het huidige nummer voor je opzeggen, je hoeft dit niet zelf te doen. Je aanvraag nummerbehoud wordt in behandeling genomen nadat de bestelling is geleverd, eerder is helaas niet mogelijk. Het behandelen van de aanvraag nummerbehoud duurt maximaal 10 werkdagen.
Nummerbehoud is een gratis service. Als je nu een abonnement hebt, kun je nummerbehoud aanvragen als je abonnement binnen 60 dagen na levering van je bestelling ‘contractsvrij’ is.

Hoe werkt nummerbehoud?

T-Mobile regelt het nummerbehoud gratis voor je. Je hoeft zelf geen contact op te nemen met je huidige provider, dat doet T-Mobile voor je. Het maakt niet uit of je op dit moment een abonnement of een prepaid hebt, ook als je huidige nummer al een T-Mobile nummer is. Je aanvraag voor nummerbehoud wordt in behandeling genomen nadat de bestelling is geleverd. Het behandelen van de aanvraag nummerbehoud duurt maximaal 10 werkdagen. De overstap naar het nieuwe abonnement gaat pas in vanaf het moment dat je huidige contract afloopt. Je betaalt dus nooit dubbele kosten.

Hoe kan ik de status van mijn aanvraag nummerbehoud opvragen?

Zodra T-Mobile een datum met jouw vorige aanbieder overeengekomen is, krijg je een sms met daarin de datum waarop je telefoonnummer overgezet wordt naar het T-Mobile netwerk.
Je kunt de status van de aanvraag nummerbehoud opvragen via deze T-Mobile pagina.

Mijn huidige contract bij een andere provider loopt nog door.

Je kunt zelf bepalen wanneer het contract in gaat. Dit kan:

  • direct na levering,
  • op de datum van het omzetten van je huidige nummer (op datum nummerbehoud),
  • of tot zelfs 3 maanden na levering van je bestelling.

Als je kiest voor een uitgestelde ingangsdatum of de datum van het omzetten van je huidige nummer, kun je de simkaart nog niet gebruiken. Loopt je abonnement nog door en wil je dat Miky je huidige abonnement opzegt en nummerbehoud voor je aanvraagt, dan kan dat ook. Het is zelfs mogelijk om 60 dagen voordat je huidige abonnement afloopt te bestellen.

Kan ik nummerbehoud ook nog achteraf aanvragen?

Dat is mogelijk. Via deze T-Mobile pagina kun je alsnog nummerbehoud aanvragen.

Toestellen

Heb ik garantie op mijn nieuwe telefoon?

Bij Miky heb je standaard 2 jaar garantie op je mobiele telefoon. De ‘toestel factuur’ die je per post van T-Mobile ontvangt is je garantiebewijs. Wanneer je problemen met je toestel hebt kan je met deze factuur terecht bij T-Mobile. Dit kan je op twee manieren doen: naar de T-Mobile shop bij jou in de buurt gaan of bellen naar het klantenservicenummer 1200. Wil je meer weten over de garantie van T-Mobile? Bekijk dan de uitgebreide garantievoorwaarden van T-Mobile.

Het door mij gewenste toestel of toestelkleur staat niet op de site. Wat nu?

Als het gewenste toestel of de gewenste toestelkleur niet op onze site staat, hebben wij op dit moment geen aanbieding van dit toestel en/of deze kleur. Ons gehele assortiment is op onze website te vinden. Helaas kunnen we je niet van tevoren aangeven wanneer er nieuwe toestellen bijkomen.

Waar vind ik de extra geheugenkaart die bij het toestel wordt geleverd?

Heb je een aanbieding gekozen waar een extra geheugen kaart bij wordt geleverd? Dan is deze al in het toestel geplaatst. Je kunt dus gelijk gebruikmaken van het extra geheugen.

Zijn alle toestellen bij Miky Simlock-vrij?

Ja, alle toestellen bij Miky worden sim-lock vrij geleverd.

Mijn toestel is defect. Waar kan ik terecht?

Bij Miky heb je standaard 2 jaar garantie op je mobiele telefoon. De ‘toestel factuur’ die je per post van T-Mobile ontvangt is je garantiebewijs. Wanneer je toestel defect is kan je met deze factuur terecht bij T-Mobile. Dit kan je op twee manieren doen: naar de T-Mobile shop bij jou in de buurt gaan of bellen naar het klantenservicenummer 1200. Wil je meer weten over de garantie van T-Mobile? Bekijk dan de uitgebreide garantievoorwaarden van T-Mobile.

Wat is de thuiskopieheffing?

De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. De hoogte van de heffing is afhankelijk van de opslagcapaciteit van de mobiele telefoon.
De thuiskopievergoeding biedt de auteursrechthebbenden een (gedeeltelijke) compensatie voor de inkomsten die zij mislopen doordat hun werk gekopieerd wordt. Iedereen mag voor eigen oefening, studie en gebruik een kopie maken. Dit staat vermeld in de Auteurswet. Stichting de Thuiskopie verdeelt de thuiskopievergoedingen via de verdelingsorganisaties onder de auteursrechthebbenden. Zo komt het geld goed terecht bij de componisten, muzikanten, producenten, auteurs, kunstenaars en regisseurs.

Abonnement

Heb ik direct na activatie de beschikking over de volledige belbundel?

Op een vaste dag per maand ontvang je je nieuwe bundeltegoed. Je abonnement wordt meestal niet op die dag van de maand geactiveerd. Hierdoor zit er een periode tussen de start van je nieuwe abonnement, en de datum waarop je voor het eerst een volledige belbundel ontvangt. Voor deze periode krijg je naar verhouding bundeltegoed en betaal je dan ook naar verhouding. Je kunt via My T-Mobile nakijken op welk moment je de volledige bundel krijgt.

Voorbeeld: Je nieuwe abonnement start op de 11e van de maand. Je nieuwe bundeltegoed ga je maandelijks op de 26e van de maand ontvangen. Je ontvangt en betaalt dan voor 15 dagen bundeltegoed, vanaf de 26e krijg je voor het eerst het volledige bundeltegoed.

Kan ik direct bellen als ik mijn bestelling (abonnement) heb ontvangen?

Wanneer je bestelling op een doordeweekse dag wordt geleverd, wordt je abonnement na 1 werkdag geactiveerd. Bestellingen die na vrijdag 16:30 uur worden geleverd, zullen op de daaropvolgende maandag worden geactiveerd. Om toch alvast gebruik te maken van jouw toestel, kun je met de nieuwe simkaart maximaal 1 uur bellen. Na 1 uur zal de simkaart niet meer werken, totdat de simkaart volledig is geactiveerd.

Heb je gekozen voor een uitgestelde ingangsdatum van je contract (1, 2 of 3 maanden na levering)? Dan zal de simkaart pas actief zijn als het contract ingaat. Heb je gekozen voor activatie op datum nummerbehoud? Dan zal de simkaart pas actief zijn als het huidige nummer is overgezet. Heb je gekozen voor contractverlening? Dan kan je gewoon blijven bellen!

Wat zijn de algemene voorwaarden van T-Mobile?

Lees hier de algemene voorwaarden van T-Mobile.

Wat is de opzegtermijn bij T-Mobile?

Bij opzegging van je abonnement hanteert T-Mobile een opzegtermijn van 1 maand (nadat je contract is afgelopen).

Kan ik mijn abonnement achteraf wijzigen?

Ja, het is mogelijk om na het afsluiten van je contract je bundel te wijzigen. Indien je een andere bundelcombinatie wilt, dan kun je na activatie van je bestelling contact opnemen met de T-Mobile klantenservice via tel. 06-24001200. Let op: Je kunt je bel/data/sms bundel alleen verhogen. Als je besluit je bundel weer te verlagen, kan dit nooit lager dan de bundel waar je op bent ingestapt. Wanneer je achteraf besluit een andere bundel te nemen, behoud je de eventuele korting op de bundelcombinatie die je oorspronkelijk had gekozen.

Wat is een uitgestelde ingangsdatum?

Dit is een gratis service waarmee je je nieuwe abonnement vanaf het moment van bestellen tot maximaal 3 maanden in de toekomst kunt laten ingaan. Dit voorkomt dubbele abonnementskosten omdat je vaak een opzegtermijn hebt bij je oude aanbieder, of omdat je wellicht resterend beltegoed eerst op wilt maken. Je ontvangt je telefoon op de gewenste leverdag, maar je abonnement gaat pas later in. Je ontvangt uiteraard ook een simkaart (nog niet werkend).

Voorwaarden flexibele ingangsdatum:

  • Je kunt je abonnement 1, 2 of 3 maanden later na het leveren van de bestelling in laten gaan.
  • Binnen deze aanvullende voorwaarden wordt onder een maand verstaan 1 aaneengesloten periode van 30 dagen, niet automatisch samenvallend met een kalendermaand.
  • De overeenkomst en bijbehorende voorwaarden gaan in op het moment dat de overeenkomst getekend is. Dus ook gedurende de periode dat er nog geen abonnementskosten betaald worden.
  • Het is niet mogelijk om voor de ingang van het abonnement de hoogte van de gekozen tariefplan of bundel te veranderen.
  • Het is niet mogelijk om de ingangsdatum van je abonnement te veranderen nadat de overeenkomst getekend is.
  • De door T-Mobile geleverde simkaart wordt pas actief als je abonnement in gaat.

Deze aanvullende voorwaarden gelden in aanvulling op en in afwijking van de algemene voorwaarden particulier.

Ik heb al een abonnement bij T-Mobile. Dien ik dan ook aansluitkosten te betalen?

Als je een bestelling voor een nieuw abonnement bij ons plaatst, betaal je altijd eenmalig aansluitkosten, ook als je al T-Mobile klant bent. De aansluitkosten worden in rekening gebracht op de 1e factuur. Ben je al T-Mobile abonnee, dan kan je het contract ook via ons verlengen. Je betaalt dan geen aansluitkosten.

Kan ik mijn contract ook verlengen?

Ja, dat is mogelijk. Je dient hiervoor wel een T-Mobile abonnee nummer te hebben. Daarnaast dient je huidige contract bij T-Mobile in minder dan 4 maanden af te lopen, of al afgelopen te zijn.
Als je je bestaande contract wilt verlengen, selecteer dan ‘contractverlenging’ op de pagina waar je je bundels kiest. Je vindt deze knop op elke aanbiedingspagina.

Kan ik een aanbieding ook met een ander abonnement bestellen?

Bij vrijwel alle aanbiedingen hebben we de meest voordelige combinatie geselecteerd. Uiteraard kun je zelf je gewenste bundel samenstellen. Is je nieuwe contract al ingegaan en wil je toch een andere bundel, neem dan na activatie van je bestelling contact op met de T-Mobile klantenservice via tel. 06-24001200.
Let op: Je kunt je bel/data/sms-bundel alleen verhogen. Als je besluit je bundel weer te verlagen, kan dit nooit lager dan de bundel waar je op bent ingestapt. Wanneer je achteraf besluit een andere bundel te nemen, behoud je de eventuele korting op de bundelcombinatie die je oorspronkelijk had gekozen.

Hoe kan ik controleren hoeveel MB internet ik heb verbruikt?

Via de My T-Mobile app kan je controleren hoeveel MB’s je hebt verbruikt. Na het bereiken van je databundel ga je over op een lagere snelheid.

Is mijn internetbundel toereikend?

Dataverbruik is het aantal MB’s dat je downloadt terwijl je gebruik maakt van mobiel internet. Het gemiddelde verbruik in Nederland ligt ongeveer op 250 MB per maand. Wanneer je met je mobiele telefoon iets downloadt, verbruik je data. Dit doe je als je bijvoorbeeld surft op het internet, een foto downloadt of muziek luistert via internet of een applicatie (streamen). Dit dataverbruik gaat van je databundel af, tenzij je op dat moment gebruik maakt van een WiFi-verbinding. Data die je binnenhaalt via een WiFi-verbinding, heeft geen invloed op je internetbundel. Het is dus aan te raden om zoveel mogelijk gebruik te maken van een WiFi verbinding als deze beschikbaar is, bijvoorbeeld bij je thuis.
Ben je benieuwd welke internetbundel het beste bij jou past? Bekijk de datacalculator voor een overzicht van gemiddeld dataverbruik van populaire activiteiten.

Geldt de genoemde korting voor de gehele looptijd van het contract?

De genoemde korting op je abonnement geldt voor de gehele contractperiode van 2 jaar. Wel zal T-Mobile ieder jaar in januari het maandbedrag van het abonnement aanpassen als gevolg van inflatie. Deze aanpassing wordt gebaseerd op de stijging van het Consumentenprijsindexcijfer van het CBS over het voorafgaande jaar van 1 juli t/m 30 juni. T-Mobile voert geen inflatiecorrectie door als er 3 maanden of minder van het contract verstreken zijn.

Wat is de contractsduur van de abonnementen?

Alle op Miky vermelde aanbiedingen hebben een contractsduur van 2 jaar. Na 2 jaar is het contract maandelijks opzegbaar.

Kan ik bij Miky ook T-Mobile Cloud aanvragen?

T-Mobile Cloud kan je niet bij Miky aanvragen, maar via de T-Mobile klantenservice. Nadat je nieuwe contract is gestart kan je via de T-Mobile klantenservice, T-Mobile Shop of de My T-Mobile app T-Mobile Cloud aanvragen. Kijk voor meer informatie op t-mobile.nl/cloud.